.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نبود اطلاع رسانی مناسب خلاء مازندران است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: نبود اطلاع رسانی مناسب را از مهمترین خلاهای موجود در استان برشمرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، علیرضا یونسی صبح دوشبه در شورای هماهنگی رفاه اجتماعی افزود: باید با مناسب ترین و زیباترین روش، اطلاع رسانی در حوزه مسئولیت انجام شود.

وی با بیان اینکه مازندران در زمینه های مختلف فرهنگی، عمی، تاریخی و ... جزو استانهای اول کشور است، تصریح کرد: باید از دانش روز و تمامی ظرفیتها برای ارتقای معیشت مردم بهره گرفت.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ بهره گیری از ظرفیتهای فراوان در استان دمیده شود، به بحران برف غرب استان اشار ه و اضافه کرد: 150 میلیارد ریال بصورت تنخواه به استان واگذار شده است.

علی بابایی کارنامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز با بیان اینکه بحران غرب استان با همدلی حل می شود، افزود: تسریع در تکمیل بیمارستان قلب باز قائمشهر از جمله طرح های در دست پیگیری است.

وی اظهار داشت: انشاء الله با تلاش مسئولان کشوری و استانی بتوانیم این طرح را در سال آینده در هفته کارگر به بهره برداری برسانیم.
 
وی خاطر نشان کرد: حل مشکلاتی از قبیل بیمه بیکاری کارگران واحدهای آسیب دیده، اعطای تسهیلات به این واحدها، مشکلات بیمه روستائیان، مشکلات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) و ... در غرب استان توسط این مجموعه در حال پیگیری است و در بسیاری از موارد با جلسات مختلف تمهیدات لازم اندیشیده شده است، امیدواریم بتوانیم خدماتی در خور شأن مردم شریف ارائه کنیم.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1392
براي اطلاع رساني در مازندران نياز به راديويي مانند راديو پيام تهران است كه در موارد مختلف بطور مداوم اطلاع رساني كند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.